Cloud

BSO Klachtenregeling

Img

Een Glimlachende Thuiskomst en Open Communicatie:
Onze Toewijding aan Uw Tevredenheid

Klachtenregeling bij Kinderopvang Vlinderrijk

Welkom bij Kinderopvang Vlinderrijk, waar we ernaar streven elk kind met een glimlach thuis te laten komen. Hoewel we ons uiterste best doen om aan uw verwachtingen te voldoen, begrijpen we dat er momenten kunnen zijn waarop u het niet met ons eens bent.

Interne klachteregeling

Stap 1: Bespreekbaar maken

Wij moedigen ouders/verzorgers aan om eventuele klachten eerst te bespreken met de direct betrokkenen. Indien dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, kan een officiële klacht schriftelijk worden ingediend bij de leidinggevende. In geval van vermoedens van kindermishandeling wordt de meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling geactiveerd, en wordt de interne klachtenprocedure afgesloten.

Stap 2: Behandeling van de klacht

Wij moedigen ouders/verzorgers aan om eventuele klachten eerst te bespreken met de direct betrokkenen. Indien dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, kan een officiële klacht schriftelijk worden ingediend bij de leidinggevende. In geval van vermoedens van kindermishandeling wordt de meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling geactiveerd, en wordt de interne klachtenprocedure afgesloten.

Geschillencommissie

Voor aanvullende informatie over geschillen kunt u terecht op de site van de Geschillencommissie Kinderopvang.

Inspectierapport

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Get In Touch

Each year, we have many fun ChildIt Family events scheduled simultaneously in all of our centres. In addition, each ChildIt location has its own unique events.